Vissa kakor (cookies) är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera. De som du kan välja används för att utveckla och förbättra webbplatsen samt anpassa innehåll och funktioner för dig.
Mer information om kakor (cookies)
Här kan du läsa om Region Gotland på lätt svenska.
Texterna är korta och skrivna med vanliga ord. Berätta gärna vad du tycker om texterna.Det hjälper oss att göra dem bättre.
På Gotland finns skolor för alla åldrar.
Omsorg, äldre, funktionsnedsättning, pengar och bidrag, stöd till unga och familj
Hur du söker vård på Gotland och vägar till råd, stöd och tips på vad du kan göra för att må bättre.
På Gotland finns mycket att göra både för ung och gammal.
Information om bygglov, återvinning och tillstånd för företagare och privatpersoner.
Lediga jobb i Region Gotland,vikarie.
Åka buss på Gotland
Lättläst om region och politik.
Gotland ska vara en bra plats att leva på.