Support
Information om första och andra linjens support för TakeCare-användare Region Gotland.
Första linjens suppport
Lokala systemadministratörer (LSA) utgör första linjens support
Andra linjens support
TakeCare-förvaltningen, eHälsa/MIT utför andra linjens support.
Öppettider
- Helgfria vardagar
Måndag-torsdag kl. 08:00-16:00, lunchstängt kl. 12:00-13:00
Fredag kl. 08:00-14:00, lunchstängt kl. 12:00-13:00
- Vid frågor som inte är akuta eller vid frågor utanför kontorstid
takecareehalsamit@gotland.se
- Vid akuta frågor under kontorstid
Telefon: 0498-268113
Avvikande öppettider vecka 12
- Måndag 17 mars stänger supporten kl. 14:30 pga sjukdom
- Tisdag 18 mars stänger supporten kl. 14:30 pga sjukdom
- Onsdag 19 mars stänger supporten kl. 14:30 pga sjukdom
- Torsdag 20 mars är supporten stängd kl. 10:00-12:00 pga APT
Relaterad information
Kontakta oss
Region Gotlands kundtjänst
Saknar du specifika kontaktuppgifter kan du alltid ringa eller skicka e-post så hjälper vi dig att nå rätt person eller verksamhet.
Hjälpte informationen på sidan dig?
Sidinformation
- Senast uppdaterad:
- 17 mars 2025